Erityisopettajien ja rehtoreiden näkemyksiä kolmiportaisen tuen nykytilanteesta ja perusopetuslakiuudistuksen vaikutuksista oppimisen tuelle

Tässä pro gradu –tutkielmassa tutkitaan laaja-alaisten erityisopettajien ja rehtoreiden näkemyksiä oppimisen tuen nykytilanteesta ja tulevaisuudesta. Tavoitteena on tarkastella erityisopettajien ja rehtoreiden näkemyksiä kolmiportaisen tuen keskeisistä vahvuuksista sekä haasteista. Toiseksi tavoitte...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kupari, Vilma, Allen, Anna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102620