Musiikinopettajien kokemuksia kokonaisvaltaisen kehollisuuden roolista yläkoulun musiikinopetuksessa

Tässä maisterintutkielmassa tarkastelen yläkoulun musiikinopettajien käsityksiä ja kokemuksia kehollisuuden roolista musiikinopetuksessa. Kehollisuus on saanut kasvavaa huomiota osana oppimisen ja pedagogiikan kenttää, mutta sen kokonaisvaltaista merkitystä erityisesti yläkoulun musiikinopetuksessa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Siltanen, Johannes
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102381