Taustamusiikin käyttö muotiliikkeen brändinrakennuksessa

Musiikin hyödyntäminen myymäläympäristössä brändinrakennuksen tukena on äärimmäisen ajankohtainen tutkimusaihe. Kilpailussa verkkokauppoja vastaan, fyysisen toimintaympäristön brändinrakennuksen merkitys ja ymmärrys asiakkaiden vaatimusten muutoksista on viime vuosina noussut entistä suurempaan arvo...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Skyttä, Matias
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102051