Esi- ja alkuopetuksen nivelvaiheen onnistunut tiedonsiirto alkuopettajan näkökulmasta

Tutkimuksessa tarkastellaan alkuopetuksessa työskentelevien opettajien kokemuksia esi- ja alkuopetuksen välisestä tiedonsiirrosta. Tutkimuksessa tarkastellaan millaisen tiedon siirtämisen alkuopettajat kokevat merkityksellisenä oman työnsä suunnittelun kannalta. Tarkastelun kohteena on, millainen ti...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Oravainen, Anna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102039