Viisi- ja kuusivuotiaiden varhaiskasvatukseen osallistuvien lasten itsesäätelytaitojen yhteydet numeerisiin taitoihin

Tutkimuksen keskiössä olivat kognitiiviset ja behavioraaliset itsesäätelytaidot sekä numeeriset taidot niin kokonaisuutena kuin lukujonotaitojen osa-alueen kautta tarkasteltuna. Tutkimuksessa selvitettiin viisi–kuusivuotiaiden lasten itsesäätelytaitojen yhteyttä heidän numeerisiin taitoihinsa kevääl...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Salojoki, Jere, Vainikainen, Elina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101882