Opettajien kokemuksia kotitaustan vaikutuksesta maahanmuuttajataustaisen lapsen suomen kielen oppimiseen

Tämän tutkimuksen ensimmäisenä tavoitteena oli selvittää luokanopettajien ja erityisopettajien kokemuksia kotitaustan vaikutuksesta maahanmuuttajataustaisen lapsen suomen kielen oppimiseen. Toisena tavoitteena oli selvittää millaista tukea opettajat toivovat maahanmuuttajataustaisen perheen ja koulu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Ajanko, Anni, Pokka, Saara
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101869