Möjligheter eller fuskkoder – svensklärarnas uppfattningar om pedagogiskt transspråkande

Monikielisyyden lisääntyessä kouluissa myös opetuksen kielitietoisuus ja oppilaiden kieliresurssien huomioiminen ovat nousseet tärkeiksi opetuskäytänteiden kehittämisessä. Tämän tutkielman aiheena on ruotsin kielen opettajien kokemukset ja käsitykset monikielisistä käytänteistä opetuksessa. Tarkaste...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hynynen, Saana
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:swe
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101621