APA-viite (7. p.)

Lehtinen, P., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Brand identity, ESG, and company values: Potential dissonances in messaging values on company websites.

Chicago-viite (17. p.)

Lehtinen, Pasi, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Brand Identity, ESG, and Company Values: Potential Dissonances in Messaging Values on Company Websites. 2025.

MLA-viite (9. p.)

Lehtinen, Pasi, et al. Brand Identity, ESG, and Company Values: Potential Dissonances in Messaging Values on Company Websites. 2025.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.