Tunnekokemukset, minäpystyvyys ja ohjaajan tuki musiikkikasvattajien opetusharjoittelussa

Pro gradu -tutkielmassani selvitän musiikinopettajaopiskelijoiden opetusharjoittelun aikaisia tunnekokemuksia ja minäpystyvyyttä. Aiemmissa tutkimuksissa tunnekokemusten merkitysten tarkastelu minäpystyvyyden lähteenä jää vajavaiseksi ja tähän puutteeseen kyseinen tutkielma tarttuu. Lisäksi tutkimus...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ojala, Silja
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Faculty of Humanities and Social Sciences, Opettajankoulutuslaitos, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Teacher Education, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101433