Tunnekokemukset, minäpystyvyys ja ohjaajan tuki musiikkikasvattajien opetusharjoittelussa

Pro gradu -tutkielmassani selvitän musiikinopettajaopiskelijoiden opetusharjoittelun aikaisia tunnekokemuksia ja minäpystyvyyttä. Aiemmissa tutkimuksissa tunnekokemusten merkitysten tarkastelu minäpystyvyyden lähteenä jää vajavaiseksi ja tähän puutteeseen kyseinen tutkielma tarttuu. Lisäksi tutkimus...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Ojala, Silja
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Faculty of Humanities and Social Sciences, Opettajankoulutuslaitos, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Teacher Education, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101433