”Se fiilis, kun muuri murtuu ja huomaat olevasi lapselle tärkeä” alakoulun opettajien kokemuksia oppilaiden käyttäytymisen haasteista ja myönteisestä kohtaamisesta

Tarve toimiville käyttäytymisen tukemisen keinoille koulussa on korostunut lisääntyvien käyttäytymisen haasteiden vuoksi, ja osa näitä keinoja on oppilaiden kohtaaminen. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää alakoulun opettajien kokemuksia oppilaiden käyttäytymisen haasteista ja niiden vaik...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nummelin, Maija
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101403