APA (7th ed.) Citation

Nolvi, S., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Miksi asiakkaat pysyvät? – Asiakastyytyväisyys ja asiakaspito toimitilavuokrauksessa.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Nolvi, Siiri, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Miksi Asiakkaat Pysyvät? – Asiakastyytyväisyys Ja Asiakaspito Toimitilavuokrauksessa. 2025.

MLA (9th ed.) Citation

Nolvi, Siiri, et al. Miksi Asiakkaat Pysyvät? – Asiakastyytyväisyys Ja Asiakaspito Toimitilavuokrauksessa. 2025.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.