Empatian ja myötätunnon ilmaisut kirjassa Piki ja pöljä päivä

Tutkielman tavoitteena oli selvittää, miten lastenkirjallisuuden avulla voidaan tukea empatiakasvatusta. Aihetta lähestyttiin tarkastelemalla, millaisia empatian ja myötätunnon ilmaisuja voidaan tulkita ilmentyvän kirjassa Piki ja pöljä päivä. Tutkimus toteutettiin laadullisena teorialähtöisenä sisä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lugovska, Oona
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/100635