Lapsen sukupuolen ja lukemisen minäpystyvyyden yhteys alkavaan lukutaitoon 1. luokalla

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia lapsen lukemisen minäpystyvyyden yhteyttä alkavaan lukutaitoon sekä sen kehittymiseen 1. luokalla. Lisäksi oltiin kiinnostuneita siitä, vaikuttaako lapsen sukupuoli lukemisen minäpystyvyyteen ja alkavaan lukutaitoon ja vaikuttaako se lukemisen minäpystyvyyd...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pulkka, Anna-Maria
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/100407