Sosiaalisen markkinoinnin hyödyntäminen lasten ravitsemustottumusten edistämisessä

Lasten ravitsemustottumusten epäterveellisyys, ravitsemussuositusten noudattamatta jättäminen sekä siitä aiheutuvat terveysongelmat ovat kasvava yhteiskunnallinen huolenaihe. Lapsena opitut ravitsemustottumukset voivat seurata nuoruuteen ja jopa aikuisuuteen asti, joten lapsuudessa terveelliseen rav...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pessi, Eevi
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/100026