Yrityksen ja asiakkaan välinen vuorovaikutus verkkopalvelun näkökulmasta tarkastelua yrityksen asiakasviestinnän kannalta

Bibliographic Details
Main Author: Halme, Sasu
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2006.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.998195

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 998195
003 FI-J
005 20210226143617.0
008 061108s2006 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 998195 
041 0 |a fin 
100 1 |a Halme, Sasu. 
245 1 0 |a Yrityksen ja asiakkaan välinen vuorovaikutus verkkopalvelun näkökulmasta :  |b tarkastelua yrityksen asiakasviestinnän kannalta /  |c Sasu Halme. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2006. 
300 |a 125 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, sosiologia.  |9 203. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a S-ryhmä. 
650 7 |a verkkopalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6624 
650 7 |a kulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8574 
650 7 |a kulutustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1444 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a mielikuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
999 |c 998195  |d 998195 
952 |b KANAVUORI  |c 615  |o KV YFI Gradu Halme  |9 1