Mielikuvatutkimus brändistrategian suunnittelun perustana

Bibliographic Details
Main Author: Hokkanen, Merja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2006.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.998019

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 998019
003 FI-J
005 20210226143554.0
008 061106s2006 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 998019 
041 0 |a fin 
100 1 |a Hokkanen, Merja. 
245 1 0 |a Mielikuvatutkimus brändistrategian suunnittelun perustana /  |c Merja Hokkanen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2006. 
300 |a 87 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a mielikuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 
650 7 |a pääoma  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6249 
650 7 |a imago  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11167 
650 7 |a tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p183 
650 7 |a mielipidetutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10630 
999 |c 998019  |d 998019 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Hokkanen  |9 1