|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
990350 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226141909.0 |
006 |
m||||||||d|||||||| |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
060814s2006 fi |||||sm |||||||fin|| |
020 |
|
|
|a 951-39-2565-X
|q PDF
|
035 |
|
|
|a 990350
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Valleala, Ulla Maija.
|
245 |
1 |
0 |
|a Yhteinen ymmärtäminen koulutuksessa ja työssä :
|b kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa /
|c Ulla Maija Valleala.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2006.
|
300 |
|
|
|a 236 sivua
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 280
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede.
|
505 |
0 |
|
|a Vain tiivistelmäosa
|
530 |
|
|
|a Myös painettuna (ISBN 951-39-2443-2).
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a yhteisöllinen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18727
|
650 |
|
7 |
|a konteksti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11905
|
650 |
|
7 |
|a ryhmätyö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4079
|
650 |
|
7 |
|a työntekijät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1075
|
650 |
|
7 |
|a ymmärtäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p335
|
650 |
|
7 |
|a hermeneutiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9695
|
650 |
|
7 |
|a yhteistyö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6334
|
650 |
|
7 |
|a sosiaalinen vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10590
|
650 |
|
7 |
|a tiimityö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4081
|
650 |
|
7 |
|a pienryhmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6375
|
650 |
|
7 |
|a opiskelijat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16486
|
650 |
|
7 |
|a keskustelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14004
|
650 |
|
7 |
|a viestintä
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p36
|
650 |
|
7 |
|a analyysi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6851
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a työelämä
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16262
|
650 |
|
7 |
|a työssäoppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10225
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
740 |
0 |
|
|a Kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa.
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 280.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-2565-X
|u URN:ISBN:951-39-2565-X
|
591 |
|
|
|i 516
|
999 |
|
|
|c 990350
|d 990350
|