Yhteinen ymmärtäminen koulutuksessa ja työssä kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa

Bibliographic Details
Main Author: Valleala, Ulla Maija
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto 2006.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 280.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-2565-X

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 990350
003 FI-J
005 20210226141909.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 060814s2006 fi |||||sm |||||||fin||
020 |a 951-39-2565-X  |q PDF 
035 |a 990350 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Valleala, Ulla Maija. 
245 1 0 |a Yhteinen ymmärtäminen koulutuksessa ja työssä :  |b kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa /  |c Ulla Maija Valleala. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2006. 
300 |a 236 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 280 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede. 
505 0 |a Vain tiivistelmäosa 
530 |a Myös painettuna (ISBN 951-39-2443-2). 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a yhteisöllinen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18727 
650 7 |a konteksti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11905 
650 7 |a ryhmätyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4079 
650 7 |a työntekijät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1075 
650 7 |a ymmärtäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p335 
650 7 |a hermeneutiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9695 
650 7 |a yhteistyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6334 
650 7 |a sosiaalinen vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10590 
650 7 |a tiimityö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4081 
650 7 |a pienryhmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6375 
650 7 |a opiskelijat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16486 
650 7 |a keskustelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14004 
650 7 |a viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 
650 7 |a analyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6851 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a työelämä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16262 
650 7 |a työssäoppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10225 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
740 0 |a Kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa. 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 280. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-2565-X  |u URN:ISBN:951-39-2565-X 
591 |i 516 
999 |c 990350  |d 990350