The cultural dimensions of masculinity versus femininity and the representation of gender in advertising images in Finland and the U.K

Bibliographic Details
Main Author: Lindfors, Johanna
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2006.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.989157

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 989157
003 FI-J
005 20210226141621.0
008 060731s2006 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a 989157 
041 0 |a eng 
100 1 |a Lindfors, Johanna. 
245 1 4 |a The cultural dimensions of masculinity versus femininity and the representation of gender in advertising images in Finland and the U.K. /  |c Johanna Lindfors. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2006. 
300 |a 106 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, kulttuurienvälinen viestintä.  |9 3134. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a kulttuurienvälinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16518 
650 7 |a sukupuoli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5291 
650 7 |a maskuliinisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p930 
650 7 |a naisellisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p927 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
651 7 |a Iso-Britannia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104990 
651 7 |a Finland  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
653 |a intercultural communications 
653 |a advertising research 
653 |a semiotics 
653 |a gender 
653 |a cultural dimensions 
653 |a masculinity 
653 |a femininity 
653 0 |a United kingdom 
999 |c 989157  |d 989157 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Lindfors  |9 1