Finnforest-brandin merkitys kuluttajan ostopäätökseen case: sisustuspaneelit

Bibliographic Details
Main Author: Kantola, Asta
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2003.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.981340

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 981340
003 FI-J
005 20210226135839.0
008 060309s2003 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 981340 
041 0 |a fin 
100 1 |a Kantola, Asta. 
245 1 0 |a Finnforest-brandin merkitys kuluttajan ostopäätökseen :  |b case: sisustuspaneelit /  |c Asta Kantola. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2003. 
300 |a 111 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Finnforest (yhtiö). 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a ostokäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 
650 7 |a assosiaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15034 
650 7 |a tunnettuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3616 
999 |c 981340  |d 981340 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Kantola  |9 1