Mainonnan vaikutus kuluttajan ostokäyttäytymiseen Lumene Happy Reds -huulipunan lanseerausvaiheessa

Bibliographic Details
Main Author: Martinmäki, Emmi Maria
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2005.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.981337

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 981337
003 FI-J
005 20210226135839.0
008 060309s2005 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 981337 
041 0 |a fin 
100 1 |a Martinmäki, Emmi Maria. 
245 1 0 |a Mainonnan vaikutus kuluttajan ostokäyttäytymiseen Lumene Happy Reds -huulipunan lanseerausvaiheessa /  |c Emmi Maria Martinmäki. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2005. 
300 |a 80 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Lumene Group (yhtiö). 
650 7 |a mainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 
650 7 |a vaikuttavuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1655 
650 7 |a asiakasuskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7218 
650 7 |a ostokäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 
650 7 |a lanseeraus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13175 
650 7 |a kosmeettiset tuotteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4941 
999 |c 981337  |d 981337 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Martinmäki  |9 1