|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
973470 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226133956.0 |
008 |
051110s2005 fi ||||||m |||||||fin|| |
020 |
|
|
|a 951-39-2289-8
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a 973470
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
080 |
|
|
|a 37
|
080 |
|
|
|a 51
|
100 |
1 |
|
|a Hihnala, Kauko.
|
245 |
1 |
0 |
|a Laskutehtävien suorittamisesta käsitteiden ymmärtämiseen :
|b peruskoululaisen matemaattisen ajattelun kehittyminen aritmetiikasta algebraan siirryttäessä /
|c Kauko Hihnala.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2005.
|
300 |
|
|
|a 169 sivua ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 278
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede.
|
530 |
|
|
|a Myös verkkoaineistona (ISBN 951-39-2279-0).
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a laskeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1382
|
650 |
|
7 |
|a aritmetiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3159
|
650 |
|
7 |
|a algebra
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12498
|
650 |
|
7 |
|a matematiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3160
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a perusopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
|
650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
650 |
|
7 |
|a koululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
|
650 |
|
7 |
|a ajattelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6007
|
650 |
|
7 |
|a käsitteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2267
|
650 |
|
7 |
|a ymmärtäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p335
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 278.
|
852 |
|
|
|a FI-P
|c 0154864
|
591 |
|
|
|i 516
|
999 |
|
|
|c 973470
|d 973470
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0154864
|9 1
|