Experience and shared practice design engineers' learning at work

Bibliographic Details
Main Author: Collin, Kaija
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2005.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 261.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-2188-3

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 968904
003 FI-J
005 20210226132938.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 050830s2005 fi |||||sm |||||||eng||
020 |a 951-39-2188-3  |q PDF 
035 |a 968904 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 331 
080 |a 62 
080 |a 37 
100 1 |a Collin, Kaija. 
245 1 0 |a Experience and shared practice :  |b design engineers' learning at work /  |c Kaija Collin. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2005. 
300 |a 124 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 261 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, aikuiskasvatus. 
505 0 |a Vain tiivistelmäosa 
530 |a Myös painettuna (ISBN 951-39-2081-X). 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a aikuiskasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10754 
650 7 |a työssäoppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10225 
650 7 |a insinöörit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4469 
650 7 |a suunnittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1377 
650 7 |a tuotekehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2721 
650 7 |a ammatillinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a työkokemus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13157 
650 7 |a työelämä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16262 
650 7 |a työntekijät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1075 
650 7 |a työyhteisöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8543 
740 0 |a Design engineers' learning at work. 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 261. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-2188-3  |u URN:ISBN:951-39-2188-3 
591 |i 516 
999 |c 968904  |d 968904