|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
963985 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226131839.0 |
008 |
050609s2004 fi ||||||m |||||||eng|| |
035 |
|
|
|a 963985
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Vikström, Meri.
|
245 |
1 |
0 |
|a Bringing augmented reality to home computers - an experimental game application /
|c Meri Vikström.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2004.
|
300 |
|
|
|a 83 sivua
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -työ :
|c Jyväskylän yliopisto, tietojenkäsittelytieteiden laitos.
|9 601.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
653 |
|
|
|a augmented reality
|
653 |
|
|
|a computer game
|
653 |
|
|
|a home computer
|
999 |
|
|
|c 963985
|d 963985
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 615
|o KV TIE Gradu Vikström
|9 1
|