Asiakaspalvelun laadun kehittämisprosessi tutkimus ylemmän johdon ja henkilöstön käsityksistä pankkiorganisaatiossa

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kuusela, Pirjo
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2005.
Aiheet:
Linkit:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.963539

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 963539
003 FI-J
005 20210226131740.0
008 050603s2005 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 963539 
041 0 |a fin 
100 1 |a Kuusela, Pirjo. 
245 1 0 |a Asiakaspalvelun laadun kehittämisprosessi :  |b tutkimus ylemmän johdon ja henkilöstön käsityksistä pankkiorganisaatiossa /  |c Pirjo Kuusela. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2005. 
300 |a 84 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, johtaminen.  |9 20424. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a johtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 
650 7 |a henkilöstö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4190 
650 7 |a organisaatiot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p272 
650 7 |a maine  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3615 
650 7 |a identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 
650 7 |a pankkiala  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15487 
999 |c 963539  |d 963539 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Kuusela  |9 1