Collaborative knowledge construction in authentic school contexts

Bibliographic Details
Main Author: Arvaja, Maarit
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2005
Series:Research reports / Institute for Educational Research ; 14.
Tutkimuksia / Koulutuksen tutkimuslaitos, 14.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.960620

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 960620
003 FI-J
005 20210226131118.0
008 050421s2005 fi ||||||m |||||||eng||
020 |a 951-39-2125-5  |q nidottu 
035 |a FCC005322905 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 373 
080 |a 159.94/.95 
080 |a 37 
100 1 |a Arvaja, Maarit. 
245 1 0 |a Collaborative knowledge construction in authentic school contexts /  |c Maarit Arvaja. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2005  |f (University printing house) 
300 |a 87, [2] sivua ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Research reports / Institute for Educational Research ;  |v 14 
490 1 |a Tutkimuksia / Koulutuksen tutkimuslaitos,  |x 1455-447X ;  |v 14 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede. 
505 0 |a Vain tiivistelmäosa 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a yhteistoiminnallinen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7481 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a oppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a ryhmätyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4079 
650 7 |a pienryhmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6375 
650 7 |a oppimisprosessi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103 
830 0 |a Research reports / Institute for Educational Research ;  |v 14. 
830 0 |a Tutkimuksia / Koulutuksen tutkimuslaitos,  |x 1455-447X ;  |v 14. 
999 |c 960620  |d 960620 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0140038  |9 1 
952 |b MAIN  |c 101  |o B Kasv Arvaja