Puheviestintäosaaminen asiakaskeskeisessä teollisen alan yrityksessä

Bibliographic Details
Main Author: Purhonen, Pipsa
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2004.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2005116

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 960047
003 FI-J
005 20210226130954.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 050414s2004 fi |||||sm |||||||fin||
035 |a 960047 
041 0 |a fin 
100 1 |a Purhonen, Pipsa. 
245 1 0 |a Puheviestintäosaaminen asiakaskeskeisessä teollisen alan yrityksessä /  |c Pipsa Purhonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2004. 
300 |a 77 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, puheviestintä.  |9 3132. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a puheviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2494 
650 7 |a osaaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343 
650 7 |a mittaus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4794 
650 7 |a kulttuurienvälinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16518 
650 7 |a asiakaspalvelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 
650 7 |a asiakaslähtöisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613 
650 7 |a teollisuusyritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18248 
653 |a puheviestintäosaamisen mittari 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2005116  |u URN:NBN:fi:jyu-2005116 
999 |c 960047  |d 960047 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Purhonen  |9 1