|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a2200000zi 4500 |
| 001 |
95370 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241029114651.0 |
| 008 |
891010s1989 fi ||||||m |||||||fin|| |
| 015 |
|
|
|a fx95193
|2 skl
|
| 020 |
|
|
|a 951-680-086-6
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a FCC000649039
|
| 040 |
|
|
|a FI-NL
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 080 |
|
|
|a 14
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
|
|
|a 159.94/.95
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
|
|
|a 159.953
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
|
|
|a 37.01
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
|
|
|a 37.015.3
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
|
|
|a 800.1
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
|
|
|a 159.9
|
| 080 |
|
|
|a 159.955.652
|
| 080 |
|
|
|a 161.1
|
| 080 |
|
|
|a 165.7
|
| 080 |
|
|
|a 37.017
|
| 084 |
|
|
|a 10
|2 ykl
|
| 084 |
|
|
|a 14.12
|2 ykl
|
| 100 |
1 |
|
|a Aaltola, Juhani,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000039748
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta :
|b Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa /
|c Juhani Aaltola.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 1989.
|
| 300 |
|
|
|a [10], 249 s. :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 69
|
| 500 |
|
|
|a Väitösk. lisäksi 1 irtol.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto,
|d 1989.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,
|d 1989.
|
| 591 |
|
|
|i 611
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 600 |
1 |
4 |
|a Wittgenstein, Ludwig,
|d 1889-1951.
|0 (FI-ASTERI-N)000188436
|
| 650 |
|
7 |
|a merkitykset (semantiikka)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7009
|
| 650 |
|
7 |
|a kielifilosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14603
|
| 650 |
|
7 |
|a kielenkäyttö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11302
|
| 650 |
|
7 |
|a pragmatismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5766
|
| 650 |
|
7 |
|a kielipelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19072
|
| 650 |
|
7 |
|a kielellinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162
|
| 650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
| 650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
| 650 |
|
7 |
|a kasvatusfilosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2746
|
| 650 |
|
7 |
|a psykologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1632
|
| 650 |
|
7 |
|a filosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1056
|
| 650 |
|
7 |
|a kasvatusteoriat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7960
|
| 650 |
|
7 |
|a semantiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6804
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001515
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Digitoitu julkaisu:
|a Aaltola, Juhani.
|t Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa.
|d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 2020.
|z 9789513983147
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 69.
|
| 852 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 121
|h P JAb Aaltola Juhani
|k P JAb Aaltola Juhani
|l P JAb Aaltola Juhani
|m P JAb Aaltola Juhani
|
| 852 |
|
|
|a FI-P
|c JAb
|
| 856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8314-7
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 942 |
|
|
|1 2019-03-21 13:34:04
|
| 999 |
|
|
|c 95370
|d 95370
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 121
|o P JAb Aaltola Juhani
|9 1
|