|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000zi 4500 |
001 |
95370 |
003 |
FI-J |
005 |
20220930144231.0 |
008 |
891010s1989 fi ||||||m |||||||fin|| |
015 |
|
|
|a fx95193
|2 skl
|
020 |
|
|
|a 951-680-086-6
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC000649039
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
080 |
|
|
|a 14
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 159.94/.95
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 159.953
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 37.01
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 37.015.3
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 800.1
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 159.9
|
080 |
|
|
|a 159.955.652
|
080 |
|
|
|a 161.1
|
080 |
|
|
|a 165.7
|
080 |
|
|
|a 37.017
|
084 |
|
|
|a 10
|2 ykl
|
084 |
|
|
|a 14.12
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Aaltola, Juhani,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000039748
|
245 |
1 |
0 |
|a Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta :
|b Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa /
|c Juhani Aaltola.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 1989.
|
300 |
|
|
|a [10], 249 s. :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 69
|
500 |
|
|
|a Väitösk. lisäksi 1 irtol.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto,
|d 1989.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,
|d 1989.
|
591 |
|
|
|i 611
|
591 |
|
|
|i 516
|
600 |
1 |
4 |
|a Wittgenstein, Ludwig,
|d 1889-1951.
|0 (FI-ASTERI-N)000188436
|
650 |
|
7 |
|a merkitykset (semantiikka)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7009
|
650 |
|
7 |
|a kielifilosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14603
|
650 |
|
7 |
|a kielenkäyttö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11302
|
650 |
|
7 |
|a pragmatismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5766
|
650 |
|
7 |
|a kielipelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19072
|
650 |
|
7 |
|a kielellinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162
|
650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a kasvatusfilosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2746
|
650 |
|
7 |
|a psykologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1632
|
650 |
|
7 |
|a filosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1056
|
650 |
|
7 |
|a kasvatusteoriat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7960
|
650 |
|
7 |
|a semantiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6804
|
776 |
0 |
8 |
|i Digitoitu julkaisu:
|a Aaltola, Juhani.
|t Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa.
|d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 2020.
|z 9789513983147
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 69.
|
852 |
|
|
|a FI-P
|c JAb
|
852 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 121
|h P JAb Aaltola Juhani
|k P JAb Aaltola Juhani
|l P JAb Aaltola Juhani
|m P JAb Aaltola Juhani
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8314-7
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
942 |
|
|
|1 2019-03-21 13:34:04
|
999 |
|
|
|c 95370
|d 95370
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 121
|o P JAb Aaltola Juhani
|9 1
|