Pojat saa, mutta tyttöjen kuuluu opettajien kirjoituksia sukupuolen merkityksestä koulussa

Bibliographic Details
Main Author: Jankama, Hilppa
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2004.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2004952427

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 952427
003 FI-J
005 20210226125409.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 041203s2004 fi |||||sm |||||||fin||
035 |a 952427 
041 0 |a fin 
100 1 |a Jankama, Hilppa. 
245 1 0 |a Pojat saa, mutta tyttöjen kuuluu :  |b opettajien kirjoituksia sukupuolen merkityksestä koulussa /  |c Hilppa Jankama. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2004. 
300 |a 97 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos.  |9 103. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a sukupuoli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5291 
650 7 |a koulut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p386 
650 7 |a diskurssianalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829 
650 7 |a feminismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7254 
650 7 |a poststrukturalismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13592 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2004952427  |u URN:NBN:fi:jyu-2004952427  |q PDF 
999 |c 952427  |d 952427