Kuluttajien uskollisuus kaupan omat tuotemerkit ja brandituotteet

Bibliographic Details
Main Author: Palkamo, Kati
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2004.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.947856

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 947856
003 FI-J
005 20210226124600.0
008 041007s2004 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 947856 
041 0 |a fin 
100 1 |a Palkamo, Kati. 
245 1 0 |a Kuluttajien uskollisuus :  |b kaupan omat tuotemerkit ja brandituotteet /  |c Kati Palkamo. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2004. 
300 |a 96 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a kauppa-ala  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14776 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a tavaramerkit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1488 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a mielikuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 
650 7 |a uskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7328 
653 |a brandiuskollisuus 
999 |c 947856  |d 947856 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Palkamo  |9 1