Asiakastyytyväisyys B-to-B-markkinoilla Canon oy:n kuluttajatuoteyksikön jakelukanavan jäsenten asiakastyytyväisyyteen vaikuttavat tekijät

Bibliographic Details
Main Author: Niemelä, Jenni
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2004.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.947246

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 947246
003 FI-J
005 20210226124446.0
008 040930s2004 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 947246 
041 0 |a fin 
100 1 |a Niemelä, Jenni. 
245 1 0 |a Asiakastyytyväisyys B-to-B-markkinoilla :  |b Canon oy:n kuluttajatuoteyksikön jakelukanavan jäsenten asiakastyytyväisyyteen vaikuttavat tekijät /  |c Jenni Niemelä. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2004. 
300 |a 69, [10] lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Canon (yhtiö). 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a jälleenmyynti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15268 
650 7 |a tyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 
650 7 |a palvelutaso  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10000 
650 7 |a jakelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5149 
650 7 |a tukkuliikkeet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13330 
653 |a B-to-B-markkinointi 
653 |a Business-to-Business 
999 |c 947246  |d 947246 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Niemelä  |9 1