Perception-based pricing strategies for mobile services in customer marketing context

Bibliographic Details
Main Author: Munnukka, Juha
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2004.
Series:Jyväskylä studies in business and economics, 34.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1788-6
https://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1788-6

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 938394
003 FI-J
005 20240619074359.0
006 m|||||o||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 040524s2004 fi |||||om |||||||eng||
020 |a 951-39-1788-6  |q PDF 
035 |a FCC002993763 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 658 
100 1 |a Munnukka, Juha. 
245 1 0 |a Perception-based pricing strategies for mobile services in customer marketing context /  |c Juha Munnukka. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2004. 
300 |a 65 s 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 34 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, markkinointi. 
505 0 |a Vain tiivistelmäosa 
530 |a Julkaistu myös painettuna. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 512 
650 7 |a hinnoittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10773 
650 7 |a mobiilipalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22643 
650 7 |a liiketalous  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19968 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Painettu:  |z 951-39-1804-1 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 34. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1788-6  |u URN:ISBN:951-39-1788-6  |q PDF 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1788-6  |q PDF 
999 |c 938394  |d 938394