|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000zi 4500 |
001 |
93605 |
003 |
FI-J |
005 |
20220930144226.0 |
008 |
791026s1979 fi ||||||m |||||||fin|| |
015 |
|
|
|a fx93437
|2 skl
|
020 |
|
|
|a 951-678-180-2
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC003101206
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|b fin
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
080 |
|
|
|a 376
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 376.4
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 316
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 316.64
|
084 |
|
|
|a 38.55
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Moberg, Sakari,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000052524
|
245 |
1 |
0 |
|a Leimautuminen erityispedagogiikassa :
|b nimikkeisiin apukoululainen ja tarkkailuluokkalainen liittyvät käsitykset ja niiden vaikutus hypoteettista oppilasta koskeviin havaintoihin /
|c Sakari Moberg.
|
246 |
3 |
0 |
|a Nimikkeisiin apukoululainen ja tarkkailuluokkalainen liittyvät käsitykset ja niiden vaikutus hypoteettista oppilasta koskeviin havaintoihin
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto :
|b [Jyväskylän yliopiston kirjasto, jakaja],
|c 1979.
|
300 |
|
|
|a [8], 177 s. :
|b kuvitettu, karttoja ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 39
|
500 |
|
|
|a Summary.
|
500 |
|
|
|a Väitösk. lisäksi 1 irtol.
|
500 |
|
|
|a Extra t.p. with thesis statement inserted. - Errata slip inserted
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto,
|d 1979.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta,
|d 1979.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
0 |
|a Stereotype (Psychology)
|
650 |
|
0 |
|a Problem children
|x Education
|y Finland.
|
650 |
|
7 |
|a erityiskasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6985
|
650 |
|
7 |
|a erityispedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13762
|
650 |
|
7 |
|a erityiskoulut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20297
|
650 |
|
7 |
|a tarkkailuluokat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19849
|
650 |
|
7 |
|a leimautuminen (sosiologia)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17320
|
650 |
|
7 |
|a sosiaalipsykologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19035
|
650 |
|
7 |
|a poikkeavuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2660
|
650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
650 |
|
7 |
|a erityisopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
|
776 |
0 |
8 |
|i Digitoitu julkaisu:
|a Moberg, Sakari.
|t Leimautuminen erityispedagogiikassa : nimikkeisiin apukoululainen ja tarkkailuluokkalainen liittyvät käsitykset ja niiden vaikutus hypoteettista oppilasta koskeviin havaintoihin.
|d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 2020.
|z 9789513984878
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 39.
|
852 |
|
|
|a FI-P
|c JAb
|
852 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 121
|h P JAb Moberg Sakari
|k P JAb Moberg Sakari
|l P JAb Moberg Sakari
|m P JAb Moberg Sakari
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8487-8
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 93605
|d 93605
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 121
|o P JAb Moberg Sakari
|9 1
|