Understanding seamless mobile service interface between customer and technology an empirical study

Bibliographic Details
Main Author: Mattila, Anssi, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2003.
Series:Jyväskylä studies in business and economics, 29.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 918936
003 FI-J
005 20240619074407.0
008 040217s2003 fi ||||||m |||||||eng|
015 |a fx750356  |2 skl 
020 |a 951-39-1641-3  |q pehmeäkantinen 
035 |a FCC003048805 
040 |a FI-NL  |b fin 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 658 
080 |a 654  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Mattila, Anssi,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Understanding seamless mobile service interface between customer and technology :  |b an empirical study /  |c Anssi Mattila. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2003. 
300 |a 62, [107] s. :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 29 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto. 
591 |i 512 
591 |i 113 
650 7 |a kokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 
650 7 |a käyttäjät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16550 
650 7 |a Internet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 
650 7 |a mobiilipalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22643 
650 7 |a verkkopalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6624 
650 7 |a käytettävyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3785 
650 7 |a WAP  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6625 
650 7 |a matkapuhelimet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4362 
650 7 |a teknologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2339 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a käyttöliittymät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1295 
650 7 |a tietoverkot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12936 
650 7 |a langaton viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5443 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Digitoitu julkaisu:  |a Mattila, Anssi.  |t Understanding seamless mobile service interface between customer and technology.  |d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 2019.  |z 9789513978945 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 29. 
852 |a FI-P  |c 0118911 
852 |b KANAVUORI  |c 121  |m P 0118911 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7894-5  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 1 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7894-5  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 918936  |d 918936 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0118911  |9 1