Newborn brain responses measuring feature and change detection and predicting later language development in children with and without familial risk for dyslexia

Bibliographic Details
Main Author: Guttorm, Tomi
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2003.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 225.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1644-8

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 915182
003 FI-J
005 20210226114353.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 031111s2003 fi |||||sm |||||||eng||
020 |a 951-39-1644-8  |q PDF 
035 |a 915182 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 159.92 
080 |a 616.8 
100 1 |a Guttorm, Tomi. 
245 1 0 |a Newborn brain responses measuring feature and change detection and predicting later language development in children with and without familial risk for dyslexia /  |c Tomi K. Guttorm. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2003. 
300 |a verkkoaineisto. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 225 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, psykologia. 
505 0 |a Vain tiivistelmäosa 
530 |a Myös painettuna. 
650 7 |a kielellinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162 
650 7 |a vauvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15937 
650 7 |a vastasyntyneet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3525 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a dysleksia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303 
650 7 |a riskitekijät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13277 
650 7 |a ennustettavuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9701 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 225. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1644-8  |u URN:ISBN:951-39-1644-8  |q PDF 
591 |i 515 
999 |c 915182  |d 915182