Koulutyyppidifferentiaation yhteydestä oppilaan minäkäsitykseen - missä määrin peruskoulu on onnistunut tavoitteissaan kehittää oppilaan persoonallisuutta minäkäsityksen osalta

Bibliographic Details
Main Author: Korpinen, Eira
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto 1974.
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.911515

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 911515
003 FI-J
005 20210226113657.0
008 031013s1974 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 911515 
041 0 |a fin 
100 1 |a Korpinen, Eira. 
245 1 0 |a Koulutyyppidifferentiaation yhteydestä oppilaan minäkäsitykseen - missä määrin peruskoulu on onnistunut tavoitteissaan kehittää oppilaan persoonallisuutta minäkäsityksen osalta /  |c Eira Korpinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 1974. 
300 |a 96 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteen laitos.  |9 102. 
999 |c 911515  |d 911515 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o KAS Gradu Korpinen  |9 1