Asiakaslehti organisaation profiloijana

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Reinikainen, Hanna, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2002.
Aiheet:
Linkit:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002894833

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 894833
003 FI-J
005 20220929143600.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 030410s2002 fi |||||sm |000|||fin||
035 |a FCC002984038 
041 0 |a fin 
100 1 |a Reinikainen, Hanna,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000218651 
245 1 0 |a Asiakaslehti organisaation profiloijana /  |c Hanna Reinikainen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2002. 
300 |a 81 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä. 
538 |a Internet-yhteys; WWW-selain; Acrobat Reader. 
650 7 |a asiakaslehdet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19680 
650 7 |a sidosryhmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8776 
650 7 |a identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 
650 7 |a imago  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11167 
650 7 |a maine  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3615 
653 |a profiili 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002894833  |u URN:NBN:fi:jyu-2002894833  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002894833  |q PDF 
999 |c 894833  |d 894833 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Reinikainen  |9 1