Kuluttajien henkilökohtaiset arvot markkinoinnin näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Author: Okkonen, Helena
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2002.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002893524

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 893524
003 FI-J
005 20210226110256.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 030321s2002 fi |||||sm |||||||fin||
035 |a 893524 
041 0 |a fin 
100 1 |a Okkonen, Helena. 
245 1 0 |a Kuluttajien henkilökohtaiset arvot markkinoinnin näkökulmasta /  |c Helena Okkonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2002. 
300 |a 69 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
538 |a Internet-yhteys; WWW-selain; Acrobat Reader. 
650 7 |a arvot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1044 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a strategiat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4632 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a kognitio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p642 
650 7 |a ympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6033 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
653 |a terminaaliset arvot 
653 |a instrumentaaliset arvot 
653 |a affektio 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002893524  |u URN:NBN:fi:jyu-2002893524  |q PDF 
999 |c 893524  |d 893524