Montessorimenetelmän tarkastelua tavallisessa peruskoululuokassa yksi tapa etsiä opettajuutta ja mallia erilaiselle opetukselle

Bibliographic Details
Main Author: Koponen, Soili
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2002.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002893287

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 893287
003 FI-J
005 20210226110225.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 030319s2002 fi |||||sm |000|||fin||
035 |a 893287 
041 0 |a fin 
100 1 |a Koponen, Soili. 
245 1 0 |a Montessorimenetelmän tarkastelua tavallisessa peruskoululuokassa :  |b yksi tapa etsiä opettajuutta ja mallia erilaiselle opetukselle /  |c Soili Koponen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2002. 
300 |a 103 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos, Chydenius-instituutti.  |9 103. 
538 |a Internet-yhteys; WWW-selain; Acrobat Reader. 
650 7 |a opettajuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790 
650 7 |a koulut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p386 
650 7 |a oppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a Montessori-pedagogiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13761 
653 |a oppilaslähtöisyys 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002893287  |u URN:NBN:fi:jyu-2002893287  |q PDF 
999 |c 893287  |d 893287