Palvelun laatu asiakkaiden arvioimana case: Café Siilinkari

Bibliographic Details
Main Author: Isotalo, Hanna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2002.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002892476

MARC

LEADER 00000 am a22000004i 4500
001 892476
003 FI-J
005 20210226110046.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 030306s2002 fi |||||sm |000|||fin||
035 |a 892476 
041 0 |a fin 
100 1 |a Isotalo, Hanna. 
245 1 0 |a Palvelun laatu asiakkaiden arvioimana :  |b case: Café Siilinkari /  |c Hanna Isotalo. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2002. 
300 |a 91 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, yrityksen taloustiede.  |9 20423. 
538 |a Internet-yhteys; WWW-selain; Acrobat Reader. 
650 7 |a kahvilat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11514 
650 7 |a asiakaspalvelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 
650 7 |a tyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a mittaus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4794 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002892476  |u URN:NBN:fi:jyu-2002892476  |q PDF 
999 |c 892476  |d 892476