Brandin vaikutus ostopäätökseen case: Three Bags

Bibliographic Details
Main Author: Toivonen, Terhi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2002.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.890212

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 890212
003 FI-J
005 20210226105533.0
008 030206s2002 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 890212 
041 0 |a fin 
100 1 |a Toivonen, Terhi. 
245 1 0 |a Brandin vaikutus ostopäätökseen :  |b case: Three Bags /  |c Terhi Toivonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2002. 
300 |a 124, [16] lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a tunnettuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3616 
650 7 |a uskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7328 
650 7 |a arvot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1044 
650 7 |a ostot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5213 
650 7 |a päätökset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2868 
650 7 |a mielikuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 
999 |c 890212  |d 890212 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Toivonen  |9 1