Vähittäiskaupan brandimielikuvatutkimus case: Euromarket Lahti

Bibliographic Details
Main Author: Liukkonen, Anne
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2002.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.887986

MARC

LEADER 00000 am a22000004i 4500
001 887986
003 FI-J
005 20210226105108.0
008 030102s2002 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 887986 
041 0 |a fin 
100 1 |a Liukkonen, Anne. 
245 1 0 |a Vähittäiskaupan brandimielikuvatutkimus :  |b case: Euromarket Lahti /  |c Anne Liukkonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2002. 
300 |a 85, [22] lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a mielikuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a tyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 
999 |c 887986  |d 887986 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Liukkonen  |9 1