Implementing customer relationship management in sales organization case Company X

Bibliographic Details
Main Author: Lehti, Marjaana
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2002.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.887553

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 887553
003 FI-J
005 20210226105015.0
008 021216s2002 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC002982528 
041 0 |a eng 
100 1 |a Lehti, Marjaana. 
245 1 0 |a Implementing customer relationship management in sales organization :  |b case Company X /  |c Marjaana Lehti. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2002. 
300 |a 89 lehteä 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
506 |a OSITTAIN SALAINEN. 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi. 
650 7 |a asiakkuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a asiakaslähtöisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613 
650 7 |a muutosjohtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12913 
653 |a avainasiakashallinta 
653 |a customer relationship management 
653 |a customer relationship marketing 
653 |a key account management 
653 |a customer orientation 
653 |a change management 
999 |c 887553  |d 887553 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Sivut iii, v, 3-4 ja 43-86 salaisia 11.6.2007 saakka  |o TAL Gradu Lehti  |9 1