Henkilöstön näkemyksiä organisaation sisäisestä viestinnästä tapaustutkimus Silja Line Oy:n Call Centeristä

Bibliographic Details
Main Author: Koljonen, Minna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2002.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.887157

MARC

LEADER 00000 am a22000004i 4500
001 887157
003 FI-J
005 20210226104919.0
008 021210s2002 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 887157 
041 0 |a fin 
100 1 |a Koljonen, Minna. 
245 1 0 |a Henkilöstön näkemyksiä organisaation sisäisestä viestinnästä :  |b tapaustutkimus Silja Line Oy:n Call Centeristä /  |c Minna Koljonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2002. 
300 |a 169 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, puheviestintä.  |9 3132. 
650 7 |a sisäinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19559 
650 7 |a yhteisöviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 
650 7 |a tyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 
650 7 |a organisaatiot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p272 
650 7 |a kehittäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230 
653 |a sisäinen viestintä 
653 |a viestintätyytyväisyys 
653 |a organisaatiokulttuuri 
653 |a viestintäkanavat 
999 |c 887157  |d 887157 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Koljonen  |9 1