Exploring the practice of human resource development as a field of professional expertise

Bibliographic Details
Main Author: Hytönen, Tuija
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2002.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 202.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.882815

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 882815
003 FI-J
005 20210226104105.0
008 021003s2002 fi ||||||m |000|||eng||
020 |a 951-39-1188-8  |q nidottu 
035 |a 882815 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 658 
100 1 |a Hytönen, Tuija. 
245 1 0 |a Exploring the practice of human resource development as a field of professional expertise /  |c Tuija Hytönen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2002. 
300 |a 137, [155] sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 202 
500 |a Tiivistelmä ja 6 erip. 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede. 
650 7 |a henkilöstö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4190 
650 7 |a kehittäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230 
650 7 |a asiantuntijuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15085 
650 7 |a pätevyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9363 
650 7 |a organisaatiot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p272 
650 7 |a muutos  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p277 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a kokemustieto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p379 
650 7 |a sosiaaliset taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6444 
650 7 |a työssäoppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10225 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 202. 
852 |a FI-P  |c 0044155 
591 |i 516 
999 |c 882815  |d 882815 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0044155  |9 1