Exploring the practice of human resource development as a field of professional expertise

Bibliographic Details
Main Author: Hytönen, Tuija
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2002.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 202.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1289-2

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 880961
003 FI-J
005 20210226103736.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 020910s2002 fi |||||sm |||||||eng||
020 |a 951-39-1289-2  |q PDF 
035 |a 880961 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Hytönen, Tuija. 
245 1 0 |a Exploring the practice of human resource development as a field of professional expertise /  |c Tuija Hytönen. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2002. 
300 |a verkkoaineisto. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 202 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede. 
530 |a Myös painettuna. 
650 7 |a henkilöstö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4190 
650 7 |a kehittäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230 
650 7 |a asiantuntijuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15085 
650 7 |a pätevyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9363 
650 7 |a organisaatiot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p272 
650 7 |a muutos  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p277 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a kokemustieto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p379 
650 7 |a sosiaaliset taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6444 
650 7 |a työssäoppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10225 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 202. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1289-2  |u URN:ISBN:951-39-1289-2  |q PDF 
591 |i 516 
999 |c 880961  |d 880961