Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Meidän lapsi on arvokas"
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
"Meidän lapsi on arvokas" : henkilökohtainen opetuksen järjestämistä koskeva suunnitelma (HOJKS) kunnallisessa erityiskoulussa

"Meidän lapsi on arvokas" henkilökohtainen opetuksen järjestämistä koskeva suunnitelma (HOJKS) kunnallisessa erityiskoulussa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Valanne, Eija
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2002.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 199.
Subjects:
erityisopetus
yksilöllisyys
oppimisvaikeudet
oppimisvalmiudet
arviointi
erityiskoulut
opetussuunnitelmat
oppiminen
oppimisympäristö
HOJKS
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.876431
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • "Meidän lapsi on arvokas" : henkilökohtainen opetuksen järjestämistä koskeva suunnitelma (HOJKS) kunnallisessa erityiskoulussa
    by: Valanne, Eija
    Published: (2002)
  • Henkilökohtainen opetuksen järjestämistä koskeva suunnitelma (HOJKS) ammatillisessa oppilaitoksessa
    by: Ketko, Maiju
    Published: (2009)
  • Erityisopettajaksi opiskelevien HOJKS-tietämys
    by: Leskinen, Tuula
    Published: (2003)
  • Adaptiivinen opetus : oppimistutkimus harjaantumiskoulun opetussuunnitelma- ja seurantajärjestelmän kehittämisen tukena
    by: Ikonen, Oiva, kirjoittaja
    Published: (2019)
  • Adaptiivinen opetus : oppimistutkimus harjaantumiskoulun opetussuunnitelma- ja seurantajärjestelmän kehittämisen tukena
    by: Ikonen, Oiva, kirjoittaja
    Published: (1995)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report