Projektiopiskelu ja -oppiminen ammattikorkeakoulussa

Bibliographic Details
Main Author: Vesterinen, Pirkko
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2001.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 189.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1169-1

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 870628
003 FI-J
005 20210226101724.0
007 cr||||||||||||
008 020311s2001 fi |||||sm |||||||fin||
020 |a 951-39-1169-1  |q PDF 
035 |a 870628 
041 0 |a fin  |b eng 
080 |a 377 
080 |a 378 
100 1 |a Vesterinen, Pirkko. 
245 1 0 |a Projektiopiskelu ja -oppiminen ammattikorkeakoulussa /  |c Pirkko Vesterinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2001. 
300 |a Tekstiä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 189 
500 |a Tiivistelmäosa 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede. 
530 |a Myös painettuna. 
538 |a Internet-yhteys; WWW-selain ; Adobe Acrobat Reader. 
650 7 |a projektioppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16501 
650 7 |a ammattikorkeakoulut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10564 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a oppimisprosessi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103 
650 7 |a opinto-ohjaus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14999 
650 7 |a projektityö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14260 
650 7 |a koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p84 
650 7 |a työelämä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16262 
650 7 |a osaaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 189. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1169-1  |u URN:ISBN:951-39-1169-1  |q PDF 
591 |i 516 
999 |c 870628  |d 870628