Tukifunktion sisäisen asiakassuhteen osatekijöiden tila organisaatiomuutoksen jälkeen case: Nokia Networks, Process Management-osasto

Bibliographic Details
Main Author: Laitala, Tiina
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2001.
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.863466

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 863466
003 FI-J
005 20210226100239.0
008 011129s2001 fi ||||||m |000|||fin||
035 |a 863466 
041 |a fin 
100 1 |a Laitala, Tiina. 
245 1 0 |a Tukifunktion sisäisen asiakassuhteen osatekijöiden tila organisaatiomuutoksen jälkeen :  |b case: Nokia Networks, Process Management-osasto /  |c Tiina Laitala. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2001. 
300 |a 122 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
999 |c 863466  |d 863466 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Laitala  |9 1